söndag 8 januari 2012

tanto

Det är något speciellt med dessa fösta januaridagar. Helger och vardagar flyter samman, dagsljuset börjar så sakteliga få ett övertag och äntligen skalas julen bort, lager för lager.

Vi har firat födelsedag och arrangerat hemmafest. Jag återkommer med fragment från den. Men behåller den för mig själv ett tag. Jag är uppfylld av så mycket kärlek från fina vänner att jag nästan blir generad.

Idag satte vi upp hyllan i hallen som brakade ner. Gjorde detsamma med tavlan i köket. Skakade bort glassplittret från hallmattan och satte upp all konst våra vänner givit oss. Sen gick vi ut och kastade glasflaskor i återvinningen och jag fick möjlighet att prova kameran i det sista lilla dagsljus som fanns kvar. Ovan är några bilder från en Tantolund som efter evighetshösten plötsligt fått lite vinter på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar