torsdag 31 maj 2012

på jobbet

Nej, snarare i köket. Turnélivet är tydligen inte min grej. Efter helgens baluns sitter jag här med världens förkylning och försöker få trycket att släppa i bihålorna. Inte så mycket rock 'n roll...
Igår var jag dock på jobbet eftersom min moral säger att man inte kan sjukskriva sig på dagen och stå på scen på kvällen. Medan de andra njöt av kvällssol och öl, satt jag i logen och drack honungsvatten (och wiskey, det hjälpte lite). Spelningen gick trots allt ganska bra, fast jag kände mig rätt svajig, speciellt när jag skulle spela flöjt. Luften bara tog slut. Men publiken verkade nöjd och några skivor fick vi också sålda.

Differnet och Stig var ännu en gång strålande, fast med lite mindre stå upp-komedi än i Göteborg.
För allt i världen, missa inte dem på Volt nästa helg.

2 kommentarer:

  1. Fast det ser ändå ganska mysigt ut i ert fina kök!

    SvaraRadera
  2. Det VAR mysigt faktiskt. Lite radio, lite slösurf, lite honung.

    SvaraRadera