onsdag 13 juni 2012

insta


Japp, jo. Jag hoppar på tåget och ser vart det tar mig. Nu finns även jag på Instagram, (http://web.stagram.com/n/lisaulfves/) och kanske blir det ett fint sätt att hitta små fragment i livet att dela med mig av här? För inspirationen tryter och jag har lovat mig själv att posta något varje vardag. Den självdisciplinen kan jag gott tvinga på mig. Hittills har jag fotat grönska. Banalt, kanske, men nog så fint. Trodde jag tröttnat på Instamatic-inramningarna, men fasen, jag gillar det ju. Och fyrkantigt med ram är nästan alltid finare än vanliga avlånga kvadratiska standard-fotoformatet.

Visst ser det föresten ut som att våra stackars krukväxter vill ut och hänga med uteväxtligheten?

1 kommentar:

  1. Ha! I gotcha! Nu ska vi flooda Instagram med albinomyrsloksbilder. Fint.

    SvaraRadera